Friday 1 March 2013

the funny pakcik :)

hye assalamualaikum,salam sejahtera dan salam jumaat :)

hari ni boleh kira sebagai hari yang agak baik juga, dari pagi hinggalah ke tengah hari ni. mungkin barakah yang ada pada penghulu segala hari ini yang menjadikan jiwa tenang walaupun kantuk melanda dengan agak dasyat :)

dan hari ni, tak seperti hari2 jumaat yang lain, tiba tiba Allah murahkan rezeki- peluang menaiki bas ke kolej. sebelum ni, kalau hari Jumaat je, semua orang kena prepare untuk jalan kaki^^

dan hari ini juga kami dihiburkan oleh pakcik bas yang sangat kelakar ataupun boleh lah dikira awesome :)
ceritanya pakcik ni, bila nampak je student nak datang dekat bas, dia pun undur bus kebelakang sedikit. lagi orang datang dekat, lagi dia larikan bas.kejap undur, kejap kedepan. sampai orang nak jejak kat tangga pun takut. mungkin takut tercampak ke bawah bila pakcik tu main- main lagi.. dan tentu nya lah saya salah seorang mangsa pakcik driver tu :)

selepas kelas BEL yang agak memenatkan tadi, tiba2 diahadiahkan pulak peluang untuk bergelak tawa..memang tak baik gelakkan orang yang dipermainkan tu, tapi nak buat camne..itu je sumber gelak yang ada tengah hari tadi

oh dan tak lupa untuk group debate tadi, saya rasa anda awesome.. isi mungkin terabur sikit tapi anda tetap berjasa sebab dapat bangunkan saya dari tidur. salam syabas ye awak2 semua :)
thanks for reading..arigatou gozaimashta^^

No comments: