Thursday 12 September 2013

new life.NEW ENVIRONMENT.everything new!!

hye assalamualaikum.

rasanya dah hampir 5 bulan tak menjengah dunia blogging ni. almaklumlah dulu sibuk dengan exam. habis exam,sibuk mencari nafkah pula.ehhhhh.cari duit maksud saya.
untuk orang2 yang kuat shopping ni,memang kena kerja,cari duit sendiri.kalau nak mak ayah tanggung,setinngi gunung pun boleh habis duit tu :)

so,alhamdulillah.dunia asasi dah berakhir.Dengan pointer yang agak baik, berjaya juga tempatkan diri dalam UTM ni. walaupun cuma mengambil kursus pembangunan sumber manusia dan tak seglamour kursus dahulu iaitu undang2, insyaAllah segalanya akan menjadi yang terbaik pada masa depan :)

dengan terdaftarnya saya di UTM Skudai ni,maka bermulalah episod2 baru dalam hidup.kawan baru.bilik baru.environment baru.segala galanya baru.
kalau dulu di UiTM Shah Alam, bas ada banyak.lagi 10 minit kelas nak bermula, baru berlari keluar bilik.dan sekarang, setiap hari turun satu jam lebih awal disebabkan kekurangan bas.letih.
tapi hidup perlukan pengorbanan kan :)

so,lihatlah gambar2 mereka yang menceriakan hidup saya di UTM ni

zati,iqa dan syahirah :) kawan2 dari course psychology dan human resource

asked by photographer untuk buat muka buruk ^^ yang tudung kelabu tu roommate tercinta <3

in indian outfit,rengga. malam kebudayaan,sebagai penyair dan pelakon tambahan :)

team kebudayaan. kami menang tempat ketiga.hooreyyy

"....kami anak kandung.UTM rimbun bernaung..."


bermulanya episod penjelajahan mencari ilmu untuk kami sumbangkan semula kepada masyarakat agama dan negara.doakan yang terbaik untuk kami.semoga semuanya berjaya grad dengan kepujian ijazah pertama.amin...

thanks for reading..arigatou gozaimashta^^

No comments: