Thursday 8 November 2012

S.A.H.A.B.A.T

hye u olls
assalamualaikum

before tu,saya nak tnye sikit..awak2 semua ni ade sahabat tak?
aishhh,of cos lah ade kan
hmmm,dah 18 tahun hidup kat muka bumi nih.macam2 org dah saya jumpa.n mereka lah SAHABAT saya

ni antara sahabat saya..yg manis berbaju biru tu dah terbang ke tanta..yg berbaju merah pulak tgh berhempas pulas di selangor :)


haaa,yang ni pun SAHABAT saya :) seorg sahabat yg paling protective dlm hidup saya^^




dalam hidup saya, semua yg saya kenal adalah SAHABAT.
kadang terfikir,kenapa perlu kita asingkan makna antara sahabat,kawan dan bestie..ntah la..saya pun serupa je

sedar atau tidak,semua org yg bergelar kawan,yg mendampingi kita adalah SAHABAT..
rapat atau tidak,ikhlas atau berpura pura, mereka adalah SAHABAT..

ada yg menafsirkan sahabat sbg someone yg sentiasa ade dgn kita tak kira susah atau senang..yup,saya rasa saya setuju dgn pendapat tu..

tapi,bila difikirkan semula,kita adalah manusia..sometimes,kawan yg berpura2 baik juga ada hulurkan bantuan dgn ikhlas..sifat kita berubah ubah.kalaupun perangai kawan makan kawan itu sifat semulajadi,tetapi bukan setiap saat seperti tu..
ada masanya,ia berubah mengikut keadaan

manusia memang begini..
biarlah mereka yg kadang kala menikam dari belakang..percayalah,mereka tersilap percaturan sebenarnya
yang pentingkan diri, yang suka menghina....
ada kalanya berguna^^

tetaplah kita berusaha untuk menjadi seorang SAHABAT :)

organ2 penting untuk saya bernyawa:)

inilah pengarang jantung hati saya :)

biar pelbagai rupa dan ragam,semuanya adalah SAHABAT :)

antara SAHABAT- penghilang duka,peniup semangat,peneman jiwa :)




thanks for reading..arigatou gozaimashta^^

No comments: